.

12/23/2005

Hattrick Türkiye


Selam,
Öncelikle bi bakim dedim; herhangi bir blog var mı biz Türk hattrickçilere, gerçi çokta aramadım.
Çünkü heveslendim bi kere bu işi yapmaya ve bu güzel oyunu insanlarla paylaşmaya...

Bence bu oyun bi noktadan sonra hastalık oluyor ve insanların gündelik hayatlarına giriyor,
Klasmanı çok farklı ne bir play station, ne bir pc oyunu, nede küçükken atari salonlarına gidip oynadığımız oyunlara benziyor,

Tanımadığımız, yüzünü bile görmediğimiz insanlarla sevdiğimiz spor adına mücadele veriyor ve yine aynı kişilerle sanki yıllardır tanıyormuşcasına dostça sohbetler ediyoruz. Bölgeler arasında ki buluşmalar hatta halı saha maçları oluyor. Bu da işin uç noktalarından olsa gerek :)

Bizi çeken diğer bir yanı da gerçek hayatta görmediğimiz(Türkiye Ligleri) centilmenliği, sportmenliği, arkadaşlığı, samimiyeti ve sıcaklığı burda bulmamız olması,

Peki bu blogun konferanslardan, federasyonlardan, hattrick forever tarzı sitelerden, hatta küme konferanslarından farkı ne olacak?

Belli bir konu başlığımızın olmayacağı kesin, yanı hattrick bizi nereye sürüklüyorsa oraya gideceğiz ve çok keyifli ve farklı olacağını düşünüyorum,

Ve bu vesileyle de tüm hattrickerların düşüncelerine, önerilerine ve yaklaşımlarına ihtiyacım olacağına inanıyorum...

Tüm hattrickerlara sevgiler...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


Powered by Blogger