.

2/01/2006

Foxtrick ve Skins


Daha önce Mozilla firefox ve Foxtrick'le ilgili genel ve kısa bir yazı yazmıştım. Burdan yola çıkarak Foxtrick avantajlarından sadece biri olan Foxtrick Skins'i kısaca tanıtmak istiyorum.

Aslında tanıtılacak pek de birşeyi yok, http://foxtrick.px.cz/skins/adresine gidin, beğendiğiniz skinleri sağa tıklayarak install edin.

Sonrada kendi Hattrick sayfanızda etkin hale getirin, sıkıldıkça değiştirirsiniz. Bu skinler gibi birçok birbirinden farklı eklentileri kullanarak, Hattrick'ten daha fazla keyif almak sizin elinizde.

Nasıl yapılacağı ile ilgili daha fazla bilgi almak isterseniz, bu yazının sonundaki yorum kısmına sorularınızı, düşüncelerinizi iletebilirsiniz. En kısa süre içerisinde cevaplamaya çalışırım. Ayrıca bilgi vermek isteyen arkadaşlar da olursa, yine yorum kısmını kullanabilirler.

7 Comments:

  • arkadaşlar nasıl yapılır bu anlatırmısınız

    By Anonymous Adsız, at 10:37 ÖS  

  • mozilla kullandığını varsayarak anlatim,

    Yazıdaki foxtrick linkinden siteye gidip, foxtrick eklentisini indirmen gerekiyor. Eğer Foxtrick kullanıyosan tek yapman gereken foxtrick anasayfasında ki skins başlığını tıkladığın zaman tüm sayfa boyunca, skin örneklerini görebilirsin,

    Sonrasında ise beğendiğinin veya beğendiklerinin üstüne sağa tıklayıp indiriyosun.

    By Blogger İlker, at 11:35 ÖS  

  • Şu adreste de bolca skin var:

    http://club.hattrick.org/House_of_Kamikaze/default.asp?Page=links&open=

    Kolay gelsin. :)

    By Anonymous Adsız, at 12:32 ÖÖ  

  • olmadı foxtrick yuklu ama skini nasıl aktiflestirebilirim ? sag tıklayıp install ht-org skin diyorum olmuyor bu işi bilen biri bana yardım etsin dgunes@hotmail.de

    By Anonymous Adsız, at 4:37 ÖS  

  • arkadaşlar foxtrix i nereden indirebilirim bende firefox war ancak manual olarak nasıl kurabilirim bu skinleri lütfen yardımcı olun

    By Anonymous Adsız, at 1:16 ÖS  

  • yükledim foxtrix i ancak hattrick sitesine girdigim zaman yükledigim hattrick skinlerinin yarısı war yarısı yok yarım yamalak yüklenmis Skinleri yükledim ayarlarınıda yaptım ama hattrick.org a girince sitenin yarısı original skin yarısı farklı nerede sorun var bilen varsa bi acıklasın

    By Anonymous Adsız, at 2:06 ÖS  

  • bunun gibi eklentiler herhangi bir suç sayılmıyor demi hile olarak görülmüyor

    By Anonymous Adsız, at 9:13 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home


Powered by Blogger